Administrativní a ekonomické procesy
- Vyhotovení a vystavení evidenčních listů nájemného pro jednotlivé byty. Průběžná aktualizace při změnách údajů, které mají vliv na výši nájemného či záloh na služby, včetně ročního vyúčtování.
- Podání návrhu na výši záloh na služby nájemcům bytů a nebytových prostor ve spravovaném bytovém domě. Kontrola zaplacení měsíčních úhrad za užívání bytové jednotky.
- Jednou ročně vypracování a vyúčtování záloh na služby nájemcům bytů a nebytových prostor ve spravovaném bytovém domě. Předání vyúčtování se uskuteční k termínu danému zákonnými předpisy a směrnicemi.
- Vedení přehledné evidence a dokladů o příjmech a výdajích spojených se správou domu, jednotlivě pro úsek oprav a udržování a úsek služeb poskytovaných s užíváním bytových jednotek.
- Zajištění komunikace s Českou poštou, s. p. ve věci soustředěného inkasa plateb nájemců bytů a nebytových prostor. Vedení bankovního účtu určeného pro hospodaření s peněžními prostředky spojených se správou a provozem společných částí domů.
- Sestavení zprávy o hospodaření za uplynulý kalendářní rok a její projednání s SVJ.
- Vyhotovení a aktualizace přiznání daně z nemovitosti.-dělá realitní kancelář
- Poradenství v oblasti pojištění společných částí objektu.-dělá realitní kancelář
- Vedení příslušné technické a provozní dokumentace objektu.
- Archivace účetních, ekonomických a technických dokumentů
- Poradenství při zajištění stanov SVJ dle platného OZ
- Provedení zápisu nového výboru společenství včetně zaslání na Krajský rejstřík
- Provedení zprostředkování úvěrů pro SVJ pro potřeby obnovy objektů
- Provedení bankovních výkazů pro potřeby SVJ
- Provedení rozpočítání SV,TUV a tepla dle měřičů